Оновити
Dimon (#105959)

Удачі! Дуже знаковий гравець в історії нашого клубу. Майже самотужки витягнув нас в УПЛ. Страшно подумати, що б було з нами, якби його тоді у нас в команді не було...
[+] Прихований текст
335

like 17 dislike 1

Розмір шрифту:
Novi4ek (#104765) - 7.06.26 17:00

Честно говоря, объяснение, что название ФК Харьков нужно для того, чтобы не путать два Металлиста, звучит не слишком убедительно. Большинство футбольных болельщиков прекрасно разбираются, где Металлист 1925, а где нынешний Металлист, и особой проблемы в этом не видят.

Кроме того, само название "Харьков" выглядит слишком общим и безликим. В нём нет той уникальности, истории и характера, которые обычно формируют настоящую клубную идентичность. Из-за этого создаётся ощущение, что название выбрано скорее из практических соображений, чем из желания подчеркнуть традиции и душу команды. Для многих болельщиков такой вариант может восприниматься как что-то временное, искусственное и лишённое эмоциональной связи с клубом. Именно поэтому идея переименования вызывает не только вопросы, но и вполне понятное разочарование у большой части тех, кто был с клубом с самого его начала.
4 thinking 1 1
Відповісти Цитувати
Tolk (#104764) - 7.06.26 16:48

ставати заоаз "містянами" це максимально кринжово, а якщо згадати беграунд то взагалі воно виглядає безглуздо. Я надіюсь що хоть кольори залишать , а не будуть з нас робити Інтер Майямі . п.с. якщо вже стоїть така нагальна потреба у зміні назви то можна ж було вигадати щось набагато краще без якось зашкварного бекграунду , приналежність до міста вона ж нікуди від цього не зникне, тим паче її можна буде підкреслити в якись інший спосіб
5
Відповісти Цитувати
icik1982 (#104763) - 7.06.26 16:40

stahi08985 (#104762, про які ми чомусь дізнаємося від якогось не надто відомого ютубного блогера
3
Відповісти Цитувати
stahi08985 (#104762) - 7.06.26 16:34

шокуючі новини
1
Відповісти Цитувати
!
Страж (#104761) - 7.06.26 16:31

romaxa (#104760, Вибачте, але я до рішення про зміну назви, має приблизно таке ж відношення як і ви. Я простий уболівальник. Тому претензія не за адресою. Я лише намагався пояснити, що емоції зараз зайві.
4
Відповісти Цитувати
!
romaxa (#104760) - 7.06.26 16:28

Страж (#104759, Якщо ви змінюєте назву, потрібно було підготувати вболівальників до цього, ніхто вже не просить голосування, але не було зроблено нічого! Тримайте та жуйте мовчки!
4 2
Відповісти Цитувати
!
Страж (#104759) - 7.06.26 16:26

Наш клуб тричі в своїй десятирічній історії пережив клінічну смерть і кожен раз, коли повертався до життя суттєво змінювався.
Вперше влітку 2020 - я тоді вперше встиг змиритися, що клубу більше не буде, бо грошей у тих, хто його фінансував більше нема. Та тоді на щастя з'явилася компанія AES, що прийняла клуб під своє крило та фінансування. Та це вже став трохи інший клуб - інший підхід до ухвалення рішень, інше оперативне керівництво. В принципі вже з того моменту закінчилась історія із клубом уболівальників та коміссіями. У того керівництва були ідеї, як по-іншому налагодити контакт із вболівальниками, та спочатку не вони були в пріорітеті, а потім почалася війна і ці питання остаточно пішли на другий план.
Вдруге я почув, що клубу скоріше за все більше не буде наприкінці квітня 2023. Виробничі об'єкти AES вже були серйозно ушкоджені ворожими обстрілами і знаходити гроші на фінансування футбольного клубу ставало все важче. Але тоді саме характер команди в останніх матчах сезону довів власникам, що треба ще поборотися. Перед сезоном були підписані серйозні по тим міркам новачки, були амібтні плани. Та вже на момент початку липня ворог майже повністю знищив виробничі потужності AES і можливостей виділяти гроші на клуб більше не було. В якийсь момент мені сказали чітко - це все, надії більше нема. І майже через годину - хоча зажди, здається, з'явився шанс.
Цим шансом стали Володимир Носов та Богдан Бойко, які в той момент погодилися взяти на себе фінансування клубу. Але за умови, що клуб повністю перейде під їх власність. Так і сталося. Клуб знов повернувся до життя і знов змінився. Точніше змінювався поступово, поки далекі на той момент від управління футбольним клубом нові власники, не розібралися що до чого, не зрозуміли, в кого з них більше лежить душа до безпосереднього керування клубом. І ось тепер маємо - Богдан Бойко - президент клубу, Володимир Носов - голова наглядової ради, Денис Ковтун його заступник. І саме вони реално приймають всі рішення стосовно клубу.
Давайте скажемо чесно, якби не вони, то першого вересня 2023 року клубу б просто вже не стало. І сьогодні ми б не мали змоги з вами нічого обговорювати. Не можу сказати, що повністю підтримую рішення про зміну назви клубу. Для мене ця назва і кричалка 19-25 стали великою частиною життя. Але при цьому я розумію логіку зміни. Це болюча, але невідворотна точка у розвитку клубу. Треба нарешті назавжди відкинути фантомний образ клубу сралославського, який ніби тінь переслідував наш клуб з моменту створення. Наш клуб - не той саме Металіст, це інший самобитний клуб зі своєю історією, яка налічує десять років. І логічно, що інший клуб має іншу назву (хоча я особисто більше підтримав би назву "Харків 1925" чи "Харків 2016").
33 thinking 7 3 1
Відповісти Цитувати
imbaworld (#104758) - 7.06.26 16:19

FC Metalist 1925 (#104748, Уважаемый , в стране война, это прекрасно что 15 человек имеют возможность свободно передвигаться и ездить на выезды, вон даже некоторые могут себе позволить на все домашние матчи ходить, а 99процентов других людей позволить себе этого сейчас не могут...И как это оправдывает то, что вы решили всё делать по тихому и даже не спросить мнение фанатов, которые 10 лет с клубом по поводу названия?
5 1
Відповісти Цитувати
blyaishtif (#104757) - 7.06.26 16:08

FC Metalist 1925 (#104748, тут висловлюють свої думки вболівальники клубу, вони можуть як подобаться так і ні, але вони будуть, а якщо вам це не подобається то закрийте гостьову! Мені не зрозуміло одно, вирішили зробити ребрендінг, про це ще давно казав пан Носов і до цього можна було готуватися тут ясно, але я думав, що хочаб якась комунікація буде тут, хочаб за нову назву можна було б зробити якесь опитування? Вам важлива думка вболівальників, просте питання так чи ні?
7
Відповісти Цитувати
vwv (#104756) - 7.06.26 16:07

У керівництва 10/10.
- Взяти ім'я яке визиває лише негатів у харківських вболівпльників футболу.
- добровільно відмовитись від жовто-синіх кольорів. Ще і під час війни, коли в 30 км від Харкова, люди під цими кольорами Україну і Харків захищають.
6 1
Відповісти Цитувати
!
treleon (#104755) - 7.06.26 16:02

Мені не зрозуміло , чому в такий відповідальний момент нашої історії , тут періодично згадують сурогат .
Думки різні , всім це болить . Кожен приводить свої аргументи .
А тут аж ріже , як хтось пише : а у "сусідів"....
Та й не сусіди вони . Ми в Житомирі граємо , а вони в Ужгороді .
А коли вернуться всі в Харків , тоді й побачимо . Щось підказує мені , що будуть вони ходить на наші матчі . Навіть ті іуди - ультрас , що як пацюки перебігли колись до сурогата .
4 1
Відповісти Цитувати
myaso (#104754) - 7.06.26 16:01

Hawk (#104752, 1. я тут зареєстрований вдвіче довше ніж ви (судячі з ваших даних)
2. не обовʼязково сюди постійно писати щоб підтримувати команду та клуб.
3. я нікого не ображав і нікому не тикав. і після вашого повідомлення я згадав чого я сюди роками нічого не писав.

Приношу вибачення за кількість повідомлень протягом дня, за цим відкланююсь. Бажаю удачі.
Відповісти Цитувати
!
Спільнота ФК Харків (#104753) - 7.06.26 15:53

https://metalist1925.com/news/8397-nacionalna-liga-majbutnogo-dvi-komandi-metalista-1925-v-finali.html
3
Прокоментувати 285
Hawk (#104752) - 7.06.26 15:53

myaso (#104751, откуда ты вылез? что то вообще не помню после матчей твоих комментариев, засланный бот что-ли?
3 3
Відповісти Цитувати
myaso (#104751) - 7.06.26 15:51

blyaishtif (#104747, Ось ми і підходимо до висновку, що 10 років пройшло, і душа вже перегрілась) ребрендинг запізнився років на 6, чи коли там повернувся Металіст.

Можна скільки завгодно романтизувати когось або критикувати, але факти такі, що той клуб так чи інакше виступав під назвою Металіст і з емблемою того Металіста, купу людей пішло на стадіон на цей клуб, - це факт. По закону вони все повернули зробили чи ні - це неважливо.

і ось пройшло шість довгих років, 1925 майже помер, але ні, ба більше - вже бореться за високі місця. Чи збільшилась кількість прихільників за цей час? чи багато людей були на важливому матчі проти Чернігову? питання риторичне.

Ви скажете: війна, і я погоджуюсь, але тенденції почались ще до війни.

тому логічний шлях ребрендингу. я ніде не писав що "ось тепер заживем!", але я бачу в діях керівництва далеку перспективу розвитку клубу. тому і бажаю йому удачі.
3 3 2
Відповісти Цитувати
Anton34 (#104750) - 7.06.26 15:50

У людей все одно буде асоціація з тим самим ФК Харків, хто би що тут не казав
3 3 thinking 1 1
Відповісти Цитувати
Anton34 (#104749) - 7.06.26 15:42

Нагадаємо, що влітку 2010 року комітет з атестації футбольних клубів тодішньої Федерації футболу України позбавив ФК «Харків» професійного статусу через заборгованість із заробітної плати перед гравцями та персоналом, а також через фальсифікацію фінансової звітності щодо виконання критеріїв для отримання атестата на участь у змаганнях ПФЛ.
1
Відповісти Цитувати
!
Спільнота ФК Харків (#104748) - 7.06.26 15:41

Клуб неодноразово організовував виїзди, де вартість не покривала навіть за умови повного автобуси, його оренду, проїзд. Але купляли ці виїзні тури - максимум 15 людей. Але ви навіть не знаєте про це, проте розповідаєте щось кому що й як робити.
Прокоментувати 287
blyaishtif (#104747) - 7.06.26 15:35

myaso (#104746, порівнюють мабуть тому, що коли його створювали на попелі Металіста хотіли зберегти причасність до того Металіста, тоді теж могли назватися Авангардом та іншими назвами, але розуміли, що для багатьох назва Металіст гріє душу, можливо разраховували колись повернути емблему та інше, а у Оболоні, ЛБ, та Динамо зовсім інша історія.
3
Відповісти Цитувати
myaso (#104746) - 7.06.26 15:27

Emil (#104744, Я не в курсі які там зараз теми, вам видніше.
для когось, мабуть, кращим рішенням наразі було би обʼєднання з клубом Краснікова і грошима Носова взагалі.

але я кажу про те, що нинішнє керівництво 1925 дивиться у майбутнє саме через призму того, щоб був клуб з власною ідентичністю (це моя думка), якої зараз немає хоча би через те, що тут завжди порівнюють цей клуб з клубом Краснікова.

Ось я в Києві не чую порівнянь Оболоні з Лівим Берегом, або Динамо з кимось, тому що якраз у цих клубів своя ідентичність. і доля.
1 1
Відповісти Цитувати
icik1982 (#104745) - 7.06.26 15:24

Цей коментар ховається від негативу Перегляд прихованого контенту доступний лише авторизованим користувачам

9 3 1
Відповісти Цитувати
Emil (#104744) - 7.06.26 15:13

myaso (#104743, я не про долю,а про те що там як раз наповну тема минулого актуальна,і як ви стверджуєте це шлях в нікуди)
Відповісти Цитувати
myaso (#104743) - 7.06.26 15:07

Emil (#104742, чесно кажучи я не можу відповісти вам на питання, тому що Полісся мене мало хвилює, вони ж наразі наші сусіди)

а якщо серйозно, я писав в 2020 році і можу повторити в 2026 лише те саме: треба дивитись на себе, а не на сусідів.
мене щиро дивує чому тут постійно згадується клуб Краснікова, особливо зараз.
у нього свій клуб, своя доля. тут інший клуб і інша доля, це ж декларувалось в 2016 році все таки.
3 1
Відповісти Цитувати
Emil (#104742) - 7.06.26 14:54

myaso (#104741, Так а наші сусіди теж живуть минулим і не матимуть успіхи у разі повернення?)
1
Відповісти Цитувати
myaso (#104741) - 7.06.26 14:22

blyaishtif (#104739, В цілому згоден, але я кажу про тенденції більше, а не про цифри. цифри як приклад. а тенденції такі, що треба думати не про те, як було раніше, а про те, які дії робити треба в сучасному світі. а тут люди живуть минулим. це сувора, але правда
3 1
Відповісти Цитувати
* Відправляючи повідомлення, Ви автоматично погоджуєтеся з правилами поведінки, співпраці та спілкування на сайті | Банліст

up
down
Відвідувачів за сьогодні: 172 (користувачів 32, гостей 140)